Ustka: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nie noszącej śladu użytkowania śmieciarki bezpyłowej dwukomorowej, wyprodukowanej w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 234246 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. , ul. Wiejska 7, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 59 8144811, faks 59 8144277.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziału gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nie noszącej śladu użytkowania śmieciarki bezpyłowej dwukomorowej, wyprodukowanej w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nie noszącej śladu użytkowania śmieciarki bezpyłowej dwukomorowej, wyprodukowanej w 2015 roku. Oferowana śmieciarka bezpyłowa musi posiadać niezbędne wyposażenie, w tym urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie pozwalające na bezpieczne poruszanie sie po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym. Musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązujacymi przepisami Prawa o ruchu drogowym, posiadać certyfikat zgodności z normami CE. Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe śmieciarki i jej wyposażenia zawiera Opis techniczny pojazdu stanowiący załacznik nr 6 do SIWZ. Wymagany , minimalny okres calkowicie bezplatnego serwisu i gwarancji (wszelkie wykonane naprawy i przeglądy, w tym zużyty materiał i robocizna) na cały pojazd wynosi 24 miesiące, w tym rownież na : nadbudowę wraz ze wszystkimi podzespołami i elementami: minimum 24 miesiące; podwozie samochodowe wraz ze wszystkimi podzespolami i elementami; minimum 24 miesiące. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na obsługę i naprawę przedmiotu dostawy, a także dostawę części i materialów eksploatacyjnych. Serwis winien znajdować się w odległości nie większej niż 200 km od siedziby Zamawiajacego. Serwis musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji napraw gwarancyjnych oraz usług serwisowych dostarczonego pojazdu w siedzibie Zamawiającego w terminie rozpoczecia nie dłuższym niż 24 h od momentu zgloszenia. w przypadku napraw wymagających sprzętu specjalistycznego wykonanych poza siedzibą Zamawiajacego Wykonawca na własny koszt zabezpieczy transport pojazdu tam i z powrotem. w sytuacji gdy czas naprawy gwarancyjnej przekroczy 72 h Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiajacemu śmieciarki bezpylowej dwukomorowej zastępczej. Warunki realizacji dostawy: Zamawiajacy dokona odbioru przedmiotu dostawy w bazie sprzętowej zlokalizowanej w Ustce, ul. wiejska 7. Wykonwca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamowienia do siedziby Zamawiajacego oraz przeprowadzenia testów probnych śmieciarki na wlasny koszt. podczas odbioru Zamawiajacy dokona zbadania stanu technicznego przedmiotu zamowienia oraz zgodności parametrów techniczno-eksploatacyjnych z warunkami technicznymi okreslonymi w SIWZ.Warunki odbioru przedmiotu zamówienia; sporządzenie i obustronne podpisanie protokołu odbioru dostawy u Zamawiajacego.Przekazanie w dniu odbioru dokumentu gwarancyjnego, instrukcji obsługi, katalogu części zamiennych, informacji o ilości i rodzaju8 stosowanych olejow i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach, dokumentu potwierdzającego homologację lub dopuszczeni pojazdu dio ruchu, certyfikatu homologacji silnika spełniajacego EURO 5. Dodatkowe informacje : dostawca zobowiązany jest do przeszkolenia osob wyznacznych przez Zamawiajacego dop obsługi przedmiotu zamówienia - nie mniej niż 4 godziny w siedzibie Zamawiajzego. szkolenie musi zakończyć się w dniu odbioru i przebiegać w siedzibie Zamawiajacego. Koszt szkolenia ponosi w całości Wykonawca.

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 34.14.45.11-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu przed upływem terminu skladania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (slownie : dwadzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkustka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ,Ul. Wiejska 7, 76-270 Ustka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 13:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ,Ul. Wiejska 7, 76-270 Ustka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie